VIP's & sponsors

Vooruit inspireert

De rijke geschiedenis, het overweldigend palmares, de nooit aflatende aandacht voor vernieuwend repertoire en de focus op aanstormend talent maakt dat het orkest een echte inspiratiebron is voor tal van musici en componisten binnen en buiten onze landsgrenzen. Tal van musici die actief zijn in diverse gerenommeerde toporkesten groeiden op binnen Koninklijk Harmonieorkest Vooruit Harelbeke. Zo worden jonge talenten en vele muziekliefhebbers geïnspireerd en geprikkeld om geest en hart open te stellen voor de wonderlijke wereld van emoties die muziek in haar puurste essentie is.

Ook u kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons orkest! Particulieren ontvangen exclusieve concertvoordelen; bedrijven krijgen extra visibiliteit of kunnen genieten van een concert op maat.

Ontdek ons VIP-aanbod en onze sponsorformules!

Met de steun van

Kine VE-VM